SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Masz jakieś pytania? Zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Tutaj znajdziesz kilka sposób na to, jak nawiązać z nami kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI

Masz jakieś pytania?
Zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Tutaj znajdziesz kilka sposób na to,
jak nawiązać z nami kontakt

Najczęściej zadawane pytania

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z formularza, warto jest zapoznać się z poniższą sekcją FAQ:

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar, należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu. Dokładne wymiary poszczególnych produktów znajdziesz w zakładce „Tabela rozmiarów”. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami w niej zawartymi.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Wszystkie zakupione u nas produkty można wrócić w ciągu 14 dni. Wszystkie szczegóły dotyczące tego procesu znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje.

Jakie są dostępne formy płatności?

Za nasze produkty zapłacisz w wygodny sposób, korzystając z powszechnie stosowanych metod płatności, jak chociażby szybki przelew, płatność kartą czy Blik. Nie zabraknie również możliwości dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Niestety, wystawienie faktury VAT nie jest możliwe. Jesteśmy nowo powstałą firmą i korzystamy aktualnie ze zwolnienia z płacenia podatku VAT. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek, wysyłany drogą elektroniczną po zrealizowaniu przez nas zamówienia.

Jakie są koszty i metody dostawy?

Dokonując zakupów w naszym sklepie można skorzystać z prostych i wygodnych metod wysyłki. Na naszej liście znajdują sięzarówno Paczkomaty, jak i przesyłki kurierskie. Ceny zaczynają się od 12 zł za wysyłkę zamówienia do Paczkomatu. Umożliwiamy również wysyłkę za pobraniem. Po więcej informacji na temat metod wysyłki, zapraszamy do zakładki Dostawa i Płatność.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie nasze zamówienia realizowane są w terminie 3 dni roboczych. Jest to oczywiście górna granica, do której można się spodziewać wysyłki zamówienia. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy – zdecydowaną większość zamówień wysyłamy następnego dnia roboczego. Dla wysyłki za pomocą Paczkomatu, dokładamy starań, aby paczka została w nim umieszczona jeszcze tego samego dnia.

Czy będzie możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Na tę chwilę nie udostępniamy takiej możliwości, jednak rozważamy dodanie jej w przyszłości. Gdyby odbiór zamówienia na terenie Polski nie był dla Ciebie możliwy, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: kontakt@lameme.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie.

Czy będzie możliwość zakupu ubrań w sklepie stacjonarnym?

Obecnie nie planujemy regularnej sprzedaży stacjonarnej, jednak w miarę możliwości będziemy pojawiać się na różnych targach i eventach. Dlatego też zachęcamy do obserwowania nas na Facebooku i Instagramie, aby być na bieżąco z aktualnościami na temat wydarzeń, na których się będziemy mogli się zobaczyć.

Zadzwoń do nas

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
w dni robocze od 8 do 18.

692 301 611

Dane kontaktowe

La Meme Dominika Radomska

wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Ministra Rozwoju
NIP: 118 22 06 451
REGON: 385578670

Adres:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850, Ożarów Mazowiecki
Email: kontakt@lameme.pl
Tel.: 692 301 611

Reklamacje:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850 Ożarów Mazowiecki
Email: reklamacje@lameme.pl

Skorzystaj z formularza

Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z sekcją FAQ, zanim zdecydujesz się na skorzystanie z formularza:

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar, należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu. Dokładne wymiary poszczególnych produktów znajdziesz w zakładce „Tabela rozmiarów”. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami w niej zawartymi.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Wszystkie zakupione u nas produkty można wrócić w ciągu 14 dni. Wszystkie szczegóły dotyczące tego procesu znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje.

Jakie są dostępne formy płatności?

Za nasze produkty zapłacisz w wygodny sposób, korzystając z powszechnie stosowanych metod płatności, jak chociażby szybki przelew, płatność kartą czy Blik. Nie zabraknie również możliwości dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Niestety, wystawienie faktury VAT nie jest możliwe. Jesteśmy nowo powstałą firmą i korzystamy aktualnie ze zwolnienia z płacenia podatku VAT. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek, wysyłany drogą elektroniczną po zrealizowaniu przez nas zamówienia.

Jakie są koszty i metody dostawy?

Dokonując zakupów w naszym sklepie można skorzystać z prostych i wygodnych metod wysyłki. Na naszej liście znajdują sięzarówno Paczkomaty, jak i przesyłki kurierskie. Ceny zaczynają się od 12,50 zł za wysyłkę zamówienia do Paczkomatu. Umożliwiamy również wysyłkę za pobraniem. Po więcej informacji na temat metod wysyłki, zapraszamy do zakładki Dostawa i Płatność.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie nasze zamówienia realizowane są w terminie 3 dni roboczych. Jest to oczywiście górna granica, do której można się spodziewać wysyłki zamówienia. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy – zdecydowaną większość zamówień wysyłamy następnego dnia roboczego. Dla wysyłki za pomocą Paczkomatu, dokładamy starań, aby paczka została w nim umieszczona jeszcze tego samego dnia.

Czy będzie możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Na tę chwilę nie udostępniamy takiej możliwości, jednak rozważamy dodanie jej w przyszłości. Gdyby odbiór zamówienia na terenie Polski nie był dla Ciebie możliwy, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: kontakt@lameme.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie.

Czy będzie możliwość zakupu ubrań w sklepie stacjonarnym?

Obecnie nie planujemy regularnej sprzedaży stacjonarnej, jednak w miarę możliwości będziemy pojawiać się na różnych targach i eventach. Dlatego też zachęcamy do obserwowania nas na Facebooku i Instagramie, aby być na bieżąco z aktualnościami na temat wydarzeń, na których się będziemy mogli się zobaczyć.

Zadzwoń do nas

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
w dni robocze od 8 do 18.

692 301 611

Dane kontaktowe

La Meme Dominika Radomska

wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Ministra Rozwoju
NIP: 118 22 06 451
REGON: 385578670

Adres:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850, Ożarów Mazowiecki
Email: kontakt@lameme.pl
Tel.: 692 301 611

Reklamacje:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850 Ożarów Mazowiecki
Email: reklamacje@lameme.pl

Skorzystaj z formularza

Zadzwoń do nas

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
w dni robocze od 8 do 18.

692 301 611

Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z sekcją FAQ, zanim zdecydujesz się na skorzystanie z formularza:

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar, należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu. Dokładne wymiary poszczególnych produktów znajdziesz w zakładce „Tabela rozmiarów”. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami w niej zawartymi.

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Wszystkie zakupione u nas produkty można wrócić w ciągu 14 dni. Wszystkie szczegóły dotyczące tego procesu znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje.

Jakie są dostępne formy płatności?

Za nasze produkty zapłacisz w wygodny sposób, korzystając z powszechnie stosowanych metod płatności, jak chociażby szybki przelew, płatność kartą czy Blik. Nie zabraknie również możliwości dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Niestety, wystawienie faktury VAT nie jest możliwe. Jesteśmy nowo powstałą firmą i korzystamy aktualnie ze zwolnienia z płacenia podatku VAT. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek, wysyłany drogą elektroniczną po zrealizowaniu przez nas zamówienia.

Jakie są koszty i metody dostawy?

Dokonując zakupów w naszym sklepie można skorzystać z prostych i wygodnych metod wysyłki. Na naszej liście znajdują sięzarówno Paczkomaty, jak i przesyłki kurierskie. Ceny zaczynają się od 12,50 zł za wysyłkę zamówienia do Paczkomatu. Umożliwiamy również wysyłkę za pobraniem. Po więcej informacji na temat metod wysyłki, zapraszamy do zakładki Dostawa i Płatność.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie nasze zamówienia realizowane są w terminie 3 dni roboczych. Jest to oczywiście górna granica, do której można się spodziewać wysyłki zamówienia. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy – zdecydowaną większość zamówień wysyłamy następnego dnia roboczego. Dla wysyłki za pomocą Paczkomatu, dokładamy starań, aby paczka została w nim umieszczona jeszcze tego samego dnia.

Czy będzie możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Na tę chwilę nie udostępniamy takiej możliwości, jednak rozważamy dodanie jej w przyszłości. Gdyby odbiór zamówienia na terenie Polski nie był dla Ciebie możliwy, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: kontakt@lameme.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie.

Czy będzie możliwość zakupu ubrań w sklepie stacjonarnym?

Obecnie nie planujemy regularnej sprzedaży stacjonarnej, jednak w miarę możliwości będziemy pojawiać się na różnych targach i eventach. Dlatego też zachęcamy do obserwowania nas na Facebooku i Instagramie, aby być na bieżąco z aktualnościami na temat wydarzeń, na których się będziemy mogli się zobaczyć.

Skorzystaj z formularza

Dane kontaktowe

La Meme Dominika Radomska

wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Ministra Rozwoju
NIP: 118 22 06 451
REGON: 385578670

Adres:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850, Ożarów Mazowiecki
Email: kontakt@lameme.pl
Tel.: 692 301 611

Reklamacje:
ul. Romana Dmowskiego 29
05-850 Ożarów Mazowiecki
Email: reklamacje@lameme.pl